Zasady rezerwacji terminu
Termin wizyty można zmienić maksymalnie dwukrotnie.
W przypadku nie przyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 3 dni robocze przed planowaną wizytą, następny zabieg będzie wymagał pełnej przedpłaty. Wpłata ta będzie bezzwrotna w sytuacji nie zjawienia się ponownie na zabiegu i jego nieodwołania minimum 3 dni robocze przed planowaną datą.
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwskazaniami do zabiegu, które podane są na stronie www.prettybar.pl oraz podawane podczas rezerwacji wizyty w przypadku innego rodzaju zabiegu. Jeżeli klient pojawi się na zabiegu z przeciwskazaniem w wyniku tego zabieg nie będzie możliwy.
Bardzo prosimy o punktualne przychodzenie na ustaloną wizytę. Spóźnienie ponad 15 min może skutkować niemożliwością wykonania przez nas usługi – wtedy zabieg przepada, ponieważ usługa nie może zostać wykonana z powodu spóźnienia.
Zabiegi wymagające zadatku
W momencie rezerwacji terminu na zabieg do Pani Martyny Smardzewskiej wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 150 zł za 1 zabieg. Zadatek zostanie odliczony od kwoty zabiegu po jego wykonaniu.
Zadatek można uiszczać osobiście w gabinecie lub wpłacając na firmowe konto:PRETTY BAR MARTYNA SMARDZEWSKA 25 1050 1416 1000 0097 2266 0108 ING w terminie do 3 dni roboczych od chwili rezerwacji terminu wizyty.
W przypadku dokonania wpłaty w formie przelewu bankowego w tytule należy wpisać DOKŁADNIE:
„zadatek, imię i nazwisko, data wizyty”. Brak wpłaty w w/w terminie będzie skutkować anulowaniem rezerwacji.
Termin wizyty można zmienić maksymalnie dwukrotnie.
W przypadku nie przyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 3 dni robocze przed planowaną wizytą zadatek przepada – jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania zostaje nie wykorzystany przez żadnego klienta.
Zarezerwowany termin można odstąpić komuś ze swoich znajomych lub rodziny – dana osoba przychodzi w dniu i godzinie zaplanowanej wizyty, a my zaproponujemy zabieg dopasowany do potrzeb oraz zarezerwowanego przez państwa czasu. Jeśli zabieg się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie skorzystania z usługi, a zarezerwowania miejsca.
W przypadku odwołania zabiegu minimum 3 dni robocze przed planowanym terminem jego odbycia: należy ustalić kolejny termin wizyty dla siebie lub kogoś z bliskich, a zadatek zostanie przeniesiony na ten kolejny termin.
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z przeciwskazaniami do zabiegu, które podane są na stronie www.prettybar.pl oraz podawany podczas rezerwacji wizyty. Klient zobowiązany jest do poinformowania o posiadanym starym makijażu permanentnym i skonsultowania ewentualnych zabiegów laserowych minimum 1 miesiąc przed zabiegiem. Jeżeli klient pojawi się na zabiegu z przeciwskazaniem lub starym makijażem w wyniku
czego zabieg nie będzie możliwy, zadatek przepada, a zabieg zostaje przełożony na inny termin.
Zwrot zadatku można otrzymać nie później niż 14 dni roboczych przed zabiegiem. By otrzymać zwrot zadatku należy wysłać prośbę mailowo na adres: biuro.prettybar@gmail.com, podając dokładne dane wizyty, datę wpłaty zadatku oraz dane konta bankowego do zwrotu, załączając potwierdzenie wpłaty. Zwrot zadatku nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania pisemnej prośby wraz z kompletem danych niezbędnych do wykonania płatności. W przypadku rezygnacji z zabiegu w czasie krótszym niż 14 dni roboczych przed zabiegiem zadatek nie zostanie zwrócony.
Bardzo prosimy o punktualne przychodzenie na ustaloną wizytę. Spóźnienie ponad 15 min może skutkować niemożliwością wykonania przez nas usługi – wtedy zabieg przepada razem z zadatkiem, ponieważ usługa nie może zostać wykonana z powodu spóźnienia.